9 Kasım 2010 Salı

gregor samsaya lafım yok benim.


Lafım yok gregor samsa'ya isyanım hamam böceği iken insan olanlara !
Hayatın çarkı arızalanır; bunları bok böceğinden hamam böceğine sonrada insana çevirip tamamlatır metamorfozlarını. Bu insanlar akıl edip çarkı durdurmuşlardır? kesinlikle hayır. bunlar bok toplarken sans gelip onları bulmuştur. Hani deriz ya nefesi 3 kuruş etmeyecek adam diye, bunlar aynen ''o'' dur. okuldaki hocanız, işyerindeki patronunuz, ortağınız, arkadaşınız...bi şekilde varlar hayatımızda. Hani dersin ya ölsün hepsi ölsün diye cevap verirler büyükler: ne sabırsızsın merhametsizsin çabuk sinirleniyorsun diye...Ben orda bi dur derim! ben kendi metamorfozumu yaşayacak cesaretimi kaybetmedim henüz...sıçarım merhametine de sabrınada 3 kuruş etmeyen adamların ağzına küreklen bitane patlatırım. gözlerimi kapatırım açarım kedi olur böcek kovalarım !
aaa bak sic bok kakaa dedim puu bana !
ps: fotoğraftaki bok böceğini google dan arattım. aklımdan aratsaydımda daha fazlasını bulurdum.

Hiç yorum yok: