31 Aralık 2010 Cuma

''yeni yıl''

Hoşumuza gitsin gitmesin 31 aralık gecesi bekleriz saatin 00.01 olmasını. Zamanın akışına karşı çıkanlar nefret söylemleri yapsa da yeni yıla, zamanın onları yendiğinin en büyük göstergesidir yeni yıl. İlaçtır bir nevi. Yaraya sürülen bir merhem gibi tıpkı. Elbette biyolojik ölüme yaklaşmak benimde hoşuma gitmiyor ne ara diyemeden 22 oldum...11 sene önceki 22 hayalimle şu anki 22 yaşım aynı değil çünkü ben hala 11 sene önceki aybike olarak kaldım. Her sene için farklı hayallerim oluyor kimilerini gerçekleştiriyorum kimileri hayal olarak kalıyor yaşamamı sağlıyorlar genede. bu seneki hayallerimi yazmak istedim ara sıra bakayım yıl boyunca hayatın saçma akışına dalıp gerçeğimi unutmayayım diye. içimdeki aybike lerle daha sık görüşe bileyim diye. 
  • Bu sene piyano çalmayı öğreneceğim. 
  • Öncelikle nota öğrenmem gerekecek.
  • Tırnaklarımı yemeyeceğim bu geceden başlıyorum bu ''hayal'' ime.
  • Daha az dedikodu yapacağım. (ho ho ho)  
  • Gerçekten daha az dedikodu değilde, insanları eleştirmeden önce kendime bakacağım.
  • İnsanları eleştirmeden önce kendime bakacağım için kendimi daha az harika bulmaya çalışacağım.
  • Gittiğim her yerden taş alarak taş koleksiyonu yapmaya başlayacağım.
  • Kitaplığımı okundu ve tür sırasına göre düzenleyeceğim.
  • Daha fazla sabırlı olmam için bol bol dua edeceğim.
  • Bilgisayarımdaki bütün film, fotoğraf ve müzikleri tür sırasına göre düzenleyeceğim.
  • Bir kitaptan esinlenip resim yapacağım.
  • Yaptığım resim berbat olunca üzülmeyeceğim.
  • Çektiğim-Sevdiğim fotoğrafları çerçeveleterek odamı daha fazla aybikeleştireceğim.
  • Cimcimenin yaramazlıklarından, paşanın gevezeliğinden şikayet etmeyeceğim.
  • Hayır demeyi öğreneceğim. ( en önemlisi de bu sanırım)    
Şimdilik bu kadar. 2011 hep 2012 nin altında ezilen bir yıl olarak duruyorsun. 2012 başkalarının kıyameti olsun sen benim ol. ''yeni'' den başlayalım. 

4 yorum:

MERY DAIMON dedi ki...

:) Mutlu bir yıl dilerim.. istediklerinin peşini bırakma!

buzdansiginak dedi ki...

teşekür ederim :)
evet listeme onu eklemeyi unutmuşum istediklerimin peşini bırakmayacağım :)

Adsız dedi ki...

evet evet hayır demeyi öğren aynı PELİn gibii :)
muck :*

buzdansiginak dedi ki...

kesinlikle öğreneceğim...başarısız olsamda en azından denemiş olacağım :)