20 Eylül 2012 Perşembe

kütükten raf yapımı

Merhaba!

Bir arkadaşımın yaptığı rafa görür görmez vuruldum ve hemen bloğumda paylaşmak istedim.

Bu güzel procenin sahibi benim liseden arkadaşım Zeynep Sengör. Bu fotoğrafı facebookta paylaştı, ben de kendisinden hemen izin istedim ve bloğuma koydum belki biri görür de esinlenir, maksat faydamız olsun :)

Zeynep artan kitaplarına çözüm bulmak için bir kütükten yararlanmış bakın ortaya ne güzel bir şey çıkmış:


Zeynep kütüğün uçlarını koli bandı ile tutturmuş. Kütükte raflarda kahverengi olduğu için pek göze batmıyor, zevke göre istenilen renge boyanabilir tabi.

Sizce de çok güzel olmamış mı?

1 yorum:

AhuDudusu dedi ki...

Evet ilginç olmuş, gayet hoş :)

Ben de üniversiteden döndüğümde memleketteki odamda bir düzenlemeye gitmeyi düşünüyorum. Çünkü burada o kadar kitabım birikti ki, zaten dolu olan kitaplığım yetmeyecek. Değişik raf fikirlerine ihtiyacım var :)