21 Ekim 2012 Pazar

Keçe ile t-shirt süsleme

Merhaba!

Siyah ve beyaz t-shirtler bizim en büyük kurtarıcımız. Giyecek bir şey bulamadığımız zaman kot üzerine bir beyaz t-shirt giyiyoruz tamamdır!

İşte ben bu çok sık kullandığım beyaz t-shirt'e biraz hareket katmak istedim.

Öncelikle keçeden 7 cm genişliğinde ve çeşitli boylarda (15, 20, 24 cm) parçalar kestim.



Daha sonra bu kestiğim parçadan kurdele yaptım:

Kurdele yapmak için önce kestiğim parça bir silindir olmak koşuluyla iki ucunu diktim:


Daha sonra iğneyi en alttan sokarak ucunu bir ön taraftan bir arka taraftan çıkararak çektim. Bu işlemi ortadan büzgü yapmak için kullandım:



Elimdeki parça şu şekilde büzgü oldu:



Büzgü olan parçamın büzgü kısmının üzerinden gene bir parça keçe geçirerek arkadan diktim:

Arka tarafı:



Ve çevirdiğimiz zaman hooop kurdele oldu :


Bu kurdelelerden istediğim kadar yaptım:

Veee son olarak da beyaz t-shirt'üme gelişigüzel diktim kurdelelerimi:


Renkli kotlara göre renk renk kurdeleler yaparsak çok hoş duracağına eminim :)

Sevgilerimle...

1 yorum:

Aysegul Uluc dedi ki...

Çok güzel olmuş.Emeğinize sağlık.Sevgiler..

http://www.stylishtimes.net/