4 Ağustos 2010 Çarşamba

yazmak yazmak yazmak


Önce ihtiyaç için yazıyorum ben. Yemek,içmek,uyumak gibi olmasada bir ihtiyaç benim için yazmak. Tıpkı bir haftasonu kaçamağı, diyette yenen bir kaymaklı kadayıf ya da kendi başını alıp çıktığın bir yürüyüş gibi. Bir çocuğun çizdiği yamuk yumuk çizgilier misali. Kendime vakit ayırıyorum, kendimi kendime veriyorum tıpkı bir tanrının başka bir tanrıya sunduğu armağan, insanlığa verilen ateş benim için elime kalem almak.
Sonra keyif için yazıyorum içimi döküyorum yalnızlığıma yalnızlık katıp daha çok ben oluyorum. Büyük sır'ın içinde yer aldığımı hissediyorum yazdığım zaman.
Molier ne demiş yazarlık için:
''Yazarlık orospuluk gibidir önce zevk için yaparsın sonra yakın arkadaşların için yaparsın, sonra para için yaparsın.''
İnsan yazarsa birileri için yazar. Ben önce kendim için yazdım şimdi yakın arkadaşlarım için yazıyorum...Para için yazmasamda olur yazarken aldığım haz doyurur zaten beni. Ruhum doysun yeter.

1 yorum:

StummScream dedi ki...

Fast food mekanlarında rastlanılan asitli kola gibi garip bir sevinç yaşamak biraz da yazmak.