28 Temmuz 2013 Pazar

Doğal Güneş Kremi Yapımı

Merhaba;

Güneş iyice yüzünü göstermişken benim gibi aman yüzüme gözüme kimyasal az süreyim, ay içinde sentetik bir şey olmasın, bunu şimdi sürüyorum ama ilerde ne gibi etkisi olacak bakalımcılara bir tarif vermek istedim.


Bu tarif belki hemen bu yaz işinize yaramaz ama gelecek yaza çok rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Tarifimiz sizi çok güzel ve kalıcı bir şekilde bronzlaştırıyor hem de tamamen doğal! Güneşin zararlı etkilerine karşı koruyor mu bilemiyorum ama zaten öğlenin bi sıcağında güneşin altına yatıp güneşe karşı koruyucu istiyorum demek de epey mantıksız geliyor bana.

Malzemelerimiz şöyle:

  • Boş bir kavanoz
  • Taze ceviz
  • Zeytinyağı
Öncelikle cevizleri yıkayıp üzerine rastgele kesikler atıyoruz.


Daha sonra kesik attığımız cevizleri boş ve temiz bir kavanoza yerleştirip üzerini bildiğimiz kullandığımız kaliteli bir zeytinyağı  döküyoruz. Güneş görmeyen kapalı bir yerde muhafaza ediyoruz.

Zamanla bu cevizler zeytinyağının içinde tamemen eriyor, tamamen eridiği vakit güneş kremimiz hazır demektir. 


Elimden geldiğince az kimyasal kullanmaya çalışıyorum, lütfen sizde öyle yapın çünkü siz ve cildiniz çok değerlisiniz, abuk sabuk markalara para dökerek reklam yıldızlarını daha da zengin yapmayın. 

Sevgilerimle...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ilk kez gördüm çok iyi bir fikir :)

Unknown dedi ki...

helal olsun demek ıstıyorum bukadar kozmetık bloggerının hergun yuzune cıldıne bu zararı vermesını anlayamıyorum. :) bende beklerım sızı bloguma.